דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קריאייטיב ישיר 

מאת    [ 01/12/2009 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2555 פעמים ]

דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, עם קריאייטיב חזק ויעיל.
דיוור ישיר הוא בעצם כל חומר פרסומי שנשלח בדואר ישירות לצרכן או ללקוח הפוטנציאלי שלך. החומר הפרסומי הזה יכול להסתכם בעמוד פשוט עם טקסט שיווקי או להיות חבילה יוקרתית עם חפץ ייחודי בתוכה, הוא יכול להישלח בתפוצה כלל עולמית ומנגד להגיע רק לעשרה אנשים שבחרת בקפידה. הכל על פי קהל היעד, התקציב ויותר מכל המטרה השיווקית. צוות קריאייטיב מנוסה ידע להתאים עבורך את הדיוור הנכון ולהפוך אותו לכלי שיווקי חזק ואפקטיבי.
אבל למה בכלל להשתמש בדיוור ישיר? בגלל המיקוד! ולא מדובר על חמש הספרות שמוסיפים לכתובת שעל המעטפה אלא על היכולת לכוון במדוייק את המסר השיווקי שלך. דיוור ישיר מאפשר לך להחליט לכמה אנשים לפנות ומתי.

דיוור ישיר הוא בעצם פרסומת אישית

 גם היום בעידן של המדיה הדיגיטלית, תמיד כיף לקבל חבילהמכתב בדואר עם השם שלך עליה. בניגוד לכלי פרסום אחרים כמו עיתונות ורדיו, כאן הפרסומת לא מופצת לקהל הרחב אלא מגיעה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי שלך. אפשר להגיד שהדיוור הישיר הוא סוג של "פרסומת פרטית".

קריאייטיב חכם יכול להיות ההבדל בין עוד מכתב משעמם לדיוור שרצים להראות לחברה'

זאת הסיבה שלקופירייטר יש תפקיד מרכזי בהצלחת הדיוור וקודם כל בצד של הכתיבה השיווקית. בגלל הפניה האישית, לטקסטים השיווקיים בדיוור יש משקל רב, הם צריכים להיות מספיק מעניינים, מסקרנים ואפילו מרגשים כדי להעביר את המסר השיווקי ולהפוך את הנמען לעוד לקוח מרוצה.
הקופירייטר הוא גם זה שמביא את הצד היצירתי והמפתיע של הדיוור.
לדוגמא, קמפיין שעשה בקנדה בית דפוס שמתמחה בהדפסות גדולות. במקום לשלוח מכתב שיספר על השירות שהוא מעניק הוא שלח למשרדים של לקוחות פוטנציאליים את כרטיסי הביקור שלו בגודל של בן אדם! רעיון נוסף לדיוור חכם מגיע דווקא מאקוודור, שם חברת תרופות שרצתה לשווק כדור לכאב ראש, שלחה לבתי המרקחת ולרופאים מטקה, כן, זאת לא טעות, מטקה שעליה מצוייר ראש של בחור מתפתל מכאבים ושאליו מחובר בחוט כדור. כל מי שקיבל את הדיוור יכל לשחק עם הכדור ולהקפיץ אותו על "הראש" של הבחור. אינטראקטיבי, מפתיע, גורם לחיוך ובעיקר יוצר שיחה על המוצר.
ולפני שגם לך יתחיל כאב ראש, נסכם במשפט אחד - שילוב חזק בין רעיון לטקסט יהפוך את הדיוור הישיר הבא שלך לפרסומת ממוקדת, בולטת ועוצמתית.

גלעד ורשבסקי אחד הקופירייטרים המובילים בישראל
איש קריאייטיב מנוסה


 http://www.giladv.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב